Χατζηδάκης: Έρχεται η 1η ψηφιακή επένδυση από το Ταμείο Καινοτομίας και Υποδομών – Πάνω από 1 δισ. θα πέσουν την επόμενη τριετία
Την 1η επένδυση του Ελληνικού Ταμείου Καινοτομίας και Υποδομών στον τομέα των ψηφιακών υποδομών προανήγγειλε σήμερα (22.6.2026) ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης, Κωστής Χατζηδάκης, παρουσιάζοντας τον νέο ρόλο του Υπερταμείου/Growthfund ως …

