INTIME NEWS PHOTO AGENCY

Νίκος Ανδρουλάκης: «Ο Μητσοτάκης είναι ”τζάμπας” για τους πολιτικούς του φίλους και πολύ ακριβός για τους πολίτες»

Το σύνθημα για πολιτική αλλαγή έδωσε ο Νίκος Ανδρουλάκης επισημαίνοντας ότι το ΠΑΣΟΚ διαθέτει ολοκληρωμένο πρόγραμμα και πολιτικό ήθος χωρίς ακρότητες και τοξικότητα.

Ο Νίκος Ανδρουλάκης φιλοξενήθηκε στο ραδιόφωνο του ΣΚΑΪ επισημαίνοντας ότι το ΠΑΣΟΚ προετοιμάζεται ώστε να είναι έτοιμο για τις εκλογές. «Δουλεύουμε με ένα ημερολόγιο πολιτικής αλλαγής, γιατί πιστεύουμε ότι η ώρα της πολιτικής αλλαγής έχει έρθει. Δεν γνωρίζουμε την ημερομηνία των εκλογών, αυτό είναι προνόμιο του πρωθυπουργού, αλλά προετοιμαζόμαστε ώστε να είμαστε έτοιμοι, αξιοποιώντας τα συγκριτικά μας πλεονεκτήματα» είπε ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ

Επισήμανε ότι το κόμμα έχει ένα ολοκληρωμένο πολιτικό πρόγραμμα με ήθος χωρίς ακρότητες και τοξικότητα, χωρίς να χτυπά τους πολιτικούς του αντιπάλους κάτω από το τραπέζι, αλλά και πλήρη πολιτική αυτονομία. «Δεν έχουμε εξαρτήσεις από κανέναν Έλληνα ολιγάρχη και αυτό φαίνεται από το πώς μας αντιμετωπίζουν τα μέση ενημέρωσης» ήταν τα λόγια του.

Σχετικά με τις δημοσκοπήσεις και τη θέση του ΠΑΣΟΚ σε αυτές σημείωσε ότι «το αποτέλεσμα της κάλπης δεν καθορίζεται από τις δημοσκοπήσεις». Στην συνέχεια πρόσθεσε πως «αν το ΠΑΣΟΚ πάρει την εντολή, η χώρα θα έχει μια άλλη κυβέρνηση, σταθερή, προοδευτική, αξιόπιστη, που θα βάλει κανόνες στην αγορά, θα βάλει σοβαρά θεσμικά εμπόδια στη διαφθορά, που έχει κλιμακωθεί τα τελευταία χρόνια.

Για την κριτική που έχει δεχτεί η πρόταση του ΠΑΣΟΚ για δωρεάν πρόσβαση των νέων στα μέσα μαζικής μεταφοράς, ο κ. Ανδρουλάκης σημείωσε η πρόταση μπήκε σε ένα ευρύτερο πλαίσιο που έχει να κάνει με τη ρύπανση και την ποιότητα ζωής στα δύο μεγάλα αστικά κέντρα. Και συνέχισε λέγοντας: «Ο κ. Μητσοτάκης είναι ‘τζάμπας’ για τους πολιτικούς του φίλους, είναι ‘τζάμπας’ για τα οικονομικά συμφέροντα, αλλά είναι πολύ ακριβός για τους πολίτες.